آهنگ فوق العاده احساسی و شنیدی محمد ظهرابی به نام عشق من

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 آهنگ فوق العاده احساسی و شنیدی محمد ظهرابی به نام عشق من

( تنظیم٬ترانه و آهنگ : محمد ظهرابی )

لینک مستقیم

عشق من

 

لینک کمکی

عشق من

 

 

عشق من

از همون روزی که رفتی دارم از غصه میمیرم

از همه مردم این شهر هی سراغتو میگیرم

وقتی که دلم میگیره عکستو بغل میگیرم

حلالم کن که دیگه تو همین روزا میمیرم

عشق من جونم دیگه بی تو نمی تونم

عشق من جونم به لب رسیده جونم

عشق من جونم حلالم کن مهربونم

عشق من جونم دیگه زنده نمیمونم

میدونم تویه قلبت دیگه این منو نداری

پیدا کردی یار تازه سر رو شونهاش میذاری

خدا رو شکر که میخندی دیگه دنیات چی کم داره

حلالم کن تو این روزا ازم سفر دارم

عشق من جونم دیگه بی تو نمی تونم

عشق من جونم به لب رسیده جونم

عشق من جونم حلالم کن مهربونم

عشق من جونم دیگه زنده نمیمونم



بازدید : 3470 | تاریخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393 ساعت : 9:30 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: