دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی با لینک مستقیم

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی با لینک مستقیم

ترانه : علی ایلیا , موزیک : میلاد اکبری

تنظیم , میکس و مسترینگ : پوریا حیدری

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ |

% دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام تو با منی

من از دوری تو مثل شبای جاده می ترسم
من از هر کی که مثل من بهت دل داده می ترسم
یه جوری رفتی تو قلبم یه جوری گیر احساسم
که هیشکی و به غیر از تو به رسمیت نمی شناسم
من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی..

♫♫♫

یه جوری یاد تو بودم که بازم اشتباه کردم
یکی و بی هوا بازم با اسم تو صدا کردم
چی آوردی به روز من چیکار کردی با احساسم
که من حس می کنم گاهی تورو صد ساله می شناسم

من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
الان یک ساعته دارم همین آهنگ و گوش میدم
خوابم یا بیدارم تو با منی با من …

دانلود باکس



بازدید : 2901 | تاریخ : سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت : 9:11 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: